Kata Kata Sayang Ayat Jiwang

Share on :
Kata Kata Sayang Ayat Jiwang - Hai jumpe lagi dengan saye pada sore hari ini web mutiara cinta akan nak share mengenai kata kata sayang ayat jiwang, dimana ayat romantik cinta untuk kekasih ini terdapat banyak pula yang berkaitan dengan ayat jiwang semisal ayat-ayat jiwang cinta rindu sewaktu dengannya, koleksi sms cinta jiwang, kata kata bijak ayat jiwang, kata kata mutiara ayat jiwang, ayat jiwang tentang cinta, kata-kata manis untuk pasangan ayat jiwang, ayat jiwang dan madah kata cinta untuk si dia, 21 ayat cinta pendek, jadi sesiapa yang merasakan putus cinta janganlah terlarut dalam kesedihan dan masih banyak pula yang lainnya. Maka mari kite tengok langsung dan baca kat bawah ni jom.

Kata Kata Sayang Ayat Jiwang


Kata Kata Sayang Ayat Jiwang

Kata Kata Sayang Ayat Jiwang


Cinta takkan bahagia tanpa gurauan. Sayang takkan ada tanpa cemburu. Rindu takkan indah tanpa airmata. Kasih takkan sempurna tanpa kejujuran.

Setiap pagi perempuan akan bangun dan terus check phone dia kerana dia berharap ada text 'goodmorning' daripada lelaki yang dia sayang/cinta.

Senang rasanya saat kau memanggil "sayang" padaku.

Maksud "bestfriend" ialah mempercayai satu sama lain, ambil berat tentang satu sama lain, sayang satu sama lain dan kongsi cerita bersama.

Sayang orang biar berpada. Jangan sayang sangat, jangan berharap sangat. Sebab nanti kalau kecewa, takdelah kecewa sangat.

Semarah-marahnya orang tua pada anak itu adalah sesayang-sayangnya orang tua pada anak.

Selamat pagi sayang, senyumanmu dan sapaan darimu yang membuatku semangat jalani hari ini.

Orang yang benar-benar SAYaNG adalah yang benar-benar tidak akan meninggalkan kamu.

Tak semua rindu boleh diluah.Tak semua cemburu perlu diberitahu.Tak semua sayang harus ditunjuk.Walaupun sayang,banyak benda perlu dipertimbangkan.

Kasih sayang tidaklah bererti jika tanpa ketulusan dalam memberikannya.

Jagalah sebaik mungkin orang-orang yang kamu sayangi, selama kamu masih bertemu dengan mereka dan sebelum mereka jauh darimu.

EX suka minta Peluang , CRUSH suka bagi Harapan , HATERS suka bagi Masalah , tapi ALLAH sentiasa bagi Kebahagiaan dan Kasih Sayang pada  kita.

Saya suka awak, tapi bila dah dapat awak saya sayang awak, dan bila saya dah sayang awak, saya akan jatuh hati dan sebenarnya saya cintakan awak.

Perempuan suka sorokkan kesedihan dia. Perempuan takut kehilangan orang yang dia sayang walaupun dia kata "Awak pergilah bersama dia".

Di saat kamu merasa sendiri, ketahuilah bahwa masih banyak yang sayang padamu.

Mungkin senang hati untuk menyayangi. Tapi berkemungkinan juga susah untuk di sayangi oleh orang yang kita sayang.

Kalau sayang, hargai. Kalau benci,maafkan. Kalau diterima, manfaatkan. Kalau dikhianati,doakan. InsyaAllah kebahagiaan akan berkekalan.

Mungkin kadang aku sering emosi sama kamu, tapi rasa sayang dan cintaku tetap hanya padamu.

Kalau sayang dia, tunjuk dekat dia yang awak betul-betul hargai dia. Bukannya buat dia macam tunggul. Dia pun ada perasaan jugak.

Kepada LELAKI, kalau awak bergaduh dengan PEREMPUAN yang awak sayang, cuba mengalah sikit, kerana itulah yang mereka inginkan sebenarnya.

Kalau Allah tak sayang kita , dah lama Dia ambil nyawa kita waktu syok buat dosa . Tapi sebabkan sayang Dia bagi kita masa untuk bertaubat.

Sesiapa nak tambahkan kata kata sayang ayat jiwang yang lain, sila tambahkan di ruang komen. tq