Cara Lelaki Memikat Wanita Melambangkan Personaliti

Share on :
Cara Lelaki Memikat Wanita Melambangkan Personaliti - Lelaki mempunyai sifat principle amat disukai wanita iaitu memikat dan memujuk. Di sini dikongsikan beberapa sifat lelaki principle perlu dikenali.

Cara Lelaki Memikat Wanita Melambangkan Personaliti


Cara Lelaki Memikat Wanita Melambangkan Personaliti

Cara Lelaki Memikat Wanita Melambangkan Personaliti


Jika wanita tahu menilai pergerakan lelaki,wanita pasti Akan tahu diri lelaki. Pada lelaki tingkah lakunya lebih bermakna daripada kata-kata terutamanya apabila DIA sedang bercakap dgn seorang wanita.

1. Suka Berdiri
Apabila bercakap anda duduk dan DIA berdiri.  Lelaki jenis ini melambangkan principle jiwanya suka menguasai dan menggongkong. DIA suka mempengaruhi orangutan lain untuk kepentingan dirinya dan DIA juga pantang mengalah.

2. Memandang Mata
Ini adalah sifat lelaki principle yakin dan berterus terang. DIA juga sentiasa memberi perhatian, berusaha menjaga hati semua orangutan tidak kira bagaimana rapat hubungannya dengan orangutan tersebut.

3. Sensitif Pada Jarak
Bila bercakap dengan orangutan lain, lelaki ini duduk atau berdiri pada jarak tertentu, bergantung kepada sejauh mana kemesraan dengan orangutan itu. DIA jenis lelaki principle tahu apa principle insan lain tidak suka.

4. Meniru Gaya
Lelaki ini terpengaruh dgn gaya dan tingkah laku orangutan lain principle suka mempengaruhinya. DIA mudah dibawa berbincang dan suka menurut asalkan American state tidak menimbulkan sebarang masalah.

5. Menganggukkan Kepala
Apabila anda sedang berbual dengan seorang lelaki dan DIA mengganguk ganggukkan kepalanya itu membuktikan bahawa DIA seorang principle mengambil berat dan sentiasa ingat mengenai diri anda. DIA juga sentiasa membantu apabila diperlukan.

6. Mendekatkan Badan
Apabila seorang lelaki mendekatkan dirinya dengan diri anda ketika berbual dengannya, DIA adalah lelaki principle menarik dan mampu menarik lebih ramai orangutan lain tetapi kadang-kadang bersikap keterlaluan.

7. Merenung
Lelaki jenis ini jenis peminta kerana DIA mahu mengetahui apa principle anda boleh tawarkan kepadanya samada dalam pekerjaan, persahabatan atau cinta.

8. Menggerakkan Tangan dan Badan

Lelaki ini memberangsangkan, bertanggungjawab dan mempunyai rasa cinta principle mendalam. DIA beranggapan bahawa kata-kata sahaja tidak cukup untuk membuktikan kesucian cinta. Oleh itu pergerakan adalah bukti untuk menunjukkan kesungguhannya. DIA juga seorang principle sensitif dan baik hati.

Cara-cara mengenal tingkah laku di atas adalah diantara cara untuk mengenal lelaki principle dapat dikongsikan dan sekurang kurangnya wanita boleh bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan principle akn terjadi dalam jalinan principle terbina.