Ayat-Ayat Cinta Mutiara Kata Cinta Madah Cinta

Share on :
Ayat-Ayat Cinta Mutiara Kata Cinta Madah Cinta - Hai bertemu lagi dengan saye, pada pagi hari ini web mutiara cinta akan nak update tentang madah cinta untuk hati yang pernah dikecewakan, dimana koleksi madah cinta ini ayat kata mutiara yang tersentuh, jadi sesiapa yang merasakan putus cinta janganlah terlarut dalam kesedihan, ayat cinta sedih dan kecewa yang merupakan kata mutiara novel ayat ayat cinta, mutiara kata ayat ayat di akhir tahun 2013, mutiara kata madah cinta, koleksi ayat ayat cinta untuk suami yang pemarah, kata kata madah untuk suami, kata mutiara islami tentang cinta. Maka mari langsung kite lihat dan simak kat bawah ni jom.

Ayat Ayat Cinta Mutiara Kata Cinta Madah Cinta


Ayat-Ayat Cinta Mutiara Kata Cinta Madah Cinta

Koleksi Madah Mutiara Kata Cinta Terbaik


Kebahagiaan ada untuk mereka yang menangis, mereka yang telah disakiti, mereka yang telah mencari dan telah mencuba kerana merekalah yang biasa menghargai betapa pentingnya orang yang telah menyentuh kehidupan mereka.

Cinta itu jelas indah, walaupun di sisi lain juga menyakitkan. Kerana itu kita harus belajar menikmati sisi keindahannya.

Cinta adalah ketika kamu menitikkan air mata, tetapi masih peduli terhadapnya.

Cinta adalah ketika dia tidak mempedulikanmu, kamu masih menunggunya dengan setia.

Cinta adalah ketika dia mulai mencintai orang lain dan kamu masih bisa tersenyum sambil berkata, "Aku turut berbahagia untukmu".

Mungkin benar tatkala kita kehilangan barulah kita menyedari. Mungkin benar saat kita terluka barulah kita mengerti. Mungkin benar bila kita rasakan rindu yang sangat dalam barulah kita tahu seberapa besar makna dan erti seseorang bagi kita.

Cinta,jika anda memilikinya, anda tidak memerlukan sesuatu pun yang lain. Dan jika anda tidak memilikinya,apa pun yang lain yang anda miliki tidak banyak bererti.

Cinta itu aneh. Sukar untuk ditafsirkan. Datangnya bukan dari paksaan, perginya pula tanpa kerelaan. Cinta itu penuh mesra dengan kasih sayang. Ianya perlu dibelai dengan kelembutan bagi menyerikan lagi keindahannya. Kekasaran boleh mencipta sebuah perpisahan.

Cinta itu misteri. Tidak berbentuk tapi di cari, tidak bernyawa tapi hidup, tidak tajam tapi mampu melukai, tidak mekar tapi mewangi.

Cinta bukan seperti sekuntum bunga, mekarnya tak lama, layunya tiada makna. Cinta sejati mekar selamanya.

Cinta tidak berupa tatapan satu sama lain, tetapi memandang ke luar bersama ke arah yang sama.

Setiap orang punya rasa cinta. Tapi tak semua orang dapat merasai cinta. Setiap orang pernah bercinta. Tapi tak semua mampu mengecapi bahagia.

Jika kita kehilangan cinta, pasti ada alasan di sebaliknya. Alasan yang kadang-kadang sukar untuk dimengertikan. Namun percayalah bahawa ketika Dia mengambil sesuatu, telah Dia mempersiapkan sesuatu yang lebih baik untuk diberikan.

Sangatlah menyakitkan mencintai seseorang, tetapi tidak dicintai olehnya. Tetapi lebih indah adalah menyayanginya tanpa mengharapkan sesuatu perasaan apapun darinya.

Sesiapa nak tambahkan ayat ayat cinta mutiara kata cinta madah cinta yang lain, sila tambahkan di ruang komen. tq