SMS Cinta Jiwang Romantik

Share on :
SMS Cinta Jiwang Romantik - Hai berjumpe lagi dengan admin blog mutiara cinta terbaru terbaik dan terupdate pada pertemuan minggu ini admin nak share sedikit perkara tentang koleksi ayat-ayat jiwang untuk seorang kekasih, dimana ayat jiwang sms lawak dengan cinta ini sama seperti sms cinta jiwang romantik 2014, lebih jelasnya lagi info sms cinta jiwang romantik dan sms cinta jiwang romantik terbaru, dan masih ada lagi sebab himpunan terbaik kata-kata cinta paling romantik, ayat jiwang sms kelakar, kata kata sedih buat pacar terbaru, mesej jiwang untuk kekasih, yuk kite simak berikut ka bawah ini, ayo jom.

Koleksi Ucapan Ayat Romantik Dan Jiwang Buat Kekasih Anda


SMS Cinta Jiwang Romantik

Ayat Cinta Dan Ayat Romantik Untuk Pasangan Kekasih


Aty ni mernduimu krn allah...
menyayangmu juga krn allah...
stiap ukhwah yg terjalin juga krn allah...
sungguh indah sebuah ikatan krn segala-galanye hnye krn allah....
*********************************

separuh hati saya gelap.jika tanpa kamu,kerana kamu adalah lampu hati saya yang selalu mencerahkan hati saya... jadilah lampu hati saya untuk selamanya kerana saya tak mahu kehilangan kamu...
*********************************

hiburkanlah aku dengan suara mu...
apabila aku sakit...
ubati kau dengan rasa kasih syg mu....
apabila aku mati....
jangan mandikan aku dengan air mata mu....
apabila aku dikuburkan...
kubur lh aku dalam hatimu
dan apabila aku tersesat...
selamatkan lah aku dalam doa mu...
*********************************

bernafas aku hari nie kerana kau
love u sayang
*********************************

kEranAmu.... kU kNL eRti sYg, kU tHu aPa eRti dsYgi, kU maSUk kE dLM dUNiamU kU tRimA cNTAmU, kU sNtuH kASiHmU tP KINI kERanAMu kU mEnanGis kU kEsunYiaN, kU reSAh, kU gELisAh, kU kEcEwA.... mUngKIn inIKaH yG d nMA kN eRti ciNta aTAu haNya aKu yAng x pHam aP itu CINTA....
*********************************

CINTA ITU MENGUBAH TINGKAH LAKU KITA..
CINTA ITU SATU PERMULAAN YANG BARU..
CINTA ITU KHAYALAN BAGI ORANG YANG PRNH MERASAINYA..
CINTA ITU BLEH MEMBUATKAN KITA KEHILANGAN ARAH..
CINTA MEMENG UNIK....
DATANGNYA TANPA DIUNDANG DAN ADA KALANYA PERGI TANPA DISEDARI....
*********************************

satu sen
untuk tersyg

serangkap ayat
lagi bertambh sanyg

bila dengr suara
rindu pun hilang

bila hilang suara
rindu kmbali pulang

senang i ckp

RINDU i kat U xkan hilang
I LUV U

SAYANG.....(^_^)....
*********************************

bila anda rindukan seseorang,....
pandanglah pada bintang yang paling terang sinarnya...
percayalah pada hati bahawa insan yang dirindui itu juga sedang merindui mu..
*********************************

Aku seorang pelukis,.
cuma faham pada lukisan,.
tidak mengerti melafaz dr bibir..
Tp,hanya mampu melafaz pd sekeping lukisan.
lakaran perasaanku.
Mungkin seorang pelukis,..
berbakat menCuri haTi,...
Tapi tidak berbakat "MENJAGA HATI"...
*********************************

kiTe x peLu mnCari teMan seCantik aLya,..
Jika hTi x semuLia Pak Toin,...
xperLu mencaRi teman seTampan pAk Indra,..
jika haTi x setuLus Ferdi,..
JangaN pernah meNcari teman..
sPt Rika,sisKa daN Ramon yg haNya bersama...
bila berharta,...
caRilah teman spT imron yg sanGGup maTi...
demi teMannYa,...
dan biarlah... kebijaksanaan oLivia...
menjadi teman iBu peri menJaga ciNta kiTa seLamanya...
*********************************

cinta ibarat lautan
pasang dan surut sentiasa di hadapi
tabahlah dalam menempuhi ujian dr yg maha mencipta=)
*********************************

cinta itu bukanlah sesuatu yg blh dilihat dgn mta..
cinta itu tidak blh dedgr ngan telinga..
cinta itu juga x blh sntuh dgn tgn..
cinta itu cuma blh dirsa dgn hati..
seperti hati ku yg slalu igt ma cintaku
i love u soooooooooo much sygku
*********************************

nak tahu tak?
sewaktu saya dilahirkan bomoh bidan cakap,saya akan diketemukan seorang bidadari yang cantik,
tak sangka la pulak biadari itu awak??akhir nya saya mula percaya....
*********************************

Cintaku hanya untuk drimu....
Htiku kepunyaan kamu....
Hidupku kerana kamu....
Segalanya kerana kamu....
I love U Rohizam so much....
*********************************

cinta itu mmg menyakitkan... setiap yang kita lakukan itu semua kena bersabar... jangan sesekali kita terjerat dengan cinta yang x mungkin membawa 1000 makne....
*********************************

i suka kat u, i terpikat bile u snyum, rasenya i dh jath cinta kt u lah.. i dah bincang gn mum i.. dy dh setuju.. u mcm mne? stuju x jd Org gaji i.. bley la,bley
*********************************

saat ku melihat matamu..
kau tersenyum,
saat ku lihat senyumanmu.
kaupun berpaling,
aku rasa..
inilah saat yang tepat,
untuk aku katakan
kau kentut yaa..hehehe
*********************************

cinta spti matahari,ia tetap bercahaya.
Walau malam menjelama,
cahayanya  pada bulan tetap menerangi kekadang ia juga gerhana
tetapi akan kembali  jua kecerahannya....
*********************************

AnDai 1 aRi nNti ktA gDuh,aWk mRh La sY..sY trIma..
AnDai aWk dh x suKa sY,aWk gTaw je sY..sY jnji xkn mRh awk
AnDai aWk dh bTul2 bnci sY,aWk wat La ape pun yG aWk suKa pd sY..sY xksah
& AnDai 1 aRi aWk nK Sy pRgi dr iDup aWk,sY reLa..aSalkn aWk bHagia bersama oWg yG aWk suKa..mNgkin bLa aWk rNdukn sY,aWk akN iNgat kNanGan kiTa bersama..mNgkin aWk aKn cRi sY,tp saat tu... sY dh xde lg..tp sY nk aWk thu yG aWk ttp dhati sY
bKn uNtk sMntara tp sLamanYa...(^^,)
*********************************

ingn ku bawa kau ke sana
kerana ku telah membina istana untuk mu bertduh

ingn ku bawa cintaku kpadamu
supaya kau dpt melihat
betapa luas nya cinta ku paada mu

supaya kau sedar
kau lah segala-gala
dlm hidup ku buat selama-lamanya
*********************************

apabila aku kesepian...
Biarlah tombak menikam di dada ku
Cinta ku terhadap dirimu x akn ku lupe kan
Jklu itu menyusahkan kamu bunuh lah aku
dan hilang lah ia di hati ku...
*********************************

CiNtA Yg TlUs ikLaS LhIr dRiPdA SiKp , pBuAtAn Yg DtUnJuk Kn OlEh SeSeORg , BuKn Ny DrI kAtE2 BmAdAh drI MlUt wLaU pN iAnYa tLaLu inDh DiDEnGaRi !
*********************************

kehadiranmu umpama bulan yg menerangi kegelapan naluriku...
*********************************

Sesiapa nak tambahkan sms cinta jiwang romantik yang lain, sila tambahkan di ruang komen. tq