Madah Cinta Untuk Hati Yang Pernah Dikecewakan

Share on :
Madah Cinta Untuk Hati Yang Pernah Dikecewakan - Hai bertemu lagi dengan saye, pada pagi hari ini web mutiara cinta akan nak update tentang madah cinta sakit hati, dimana koleksi madah kata hati ini terdapat kata mutiara yang kesal, galau, kacau didalam suatu hubungan, jadi diantara madah cinta untuk kekasih, mutiara cinta madah cinta, madah puisi cinta itu semua sangat terkait dengan pasangan yang sedang bercinta. Maka dari itu jom langsung saje kite baca kat bawah ini :

Madah Cinta Untuk Hati Yang Pernah Dikecewakan


Madah Cinta Untuk Hati Yang Pernah Dikecewakan

Madah Cinta Untuk Hati Yang Pernah Dikecewakan


Bercinta adalah satu risiko. Ambil risiko dan jangan takut untuk jatuh cinta lagi. Ambillah waktu untuk mencintai dan dicintai. Itu adalah keistimewaan kehidupan.

Orang yang bijaksana tidak sesekali duduk merapati kegagalannya, tetapi dengan lapang hati mencari jalan untuk memulihkan kembali kerugian dialami.

Binalah kepercayaan bahawa kita adalah insan yang bernilai dan berhak untuk menyayangi serta disayangi.

Cinta itu apabila kamu bertemu dan membuat pilihan yang tepat. Apabila percintaan tidak berkekalan, mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat. Kita harus mengerti dan berterima kasih atas kurniaan itu.

Cinta kurniaan Ilahi mengapa mesti dibenci? Apa yang harus dibenci serta dihindari adalah kepalsuan cinta.

Cerita sedih cinta adalah kenangan masa lalu. Mereka yang kecewa bercinta perlu mencari satu dimensi kehidupan baru. Membezakan antara masa sekarang dan masa lalu amat penting. Keadaan itu dapat memberi peluang dan ruang untuk bergerak ke hadapan, tidak hidup dalam dunia semalam.

Belajar untuk membuka diri dan runtuhkan dinding ketakutan bercinta. Perasaan takut disebabkan kita membina dinding untuk jatuh cinta lagi.

Manusia merasa kesepian dari cinta kerana mereka hanya membangunkan dinding bukannya jambatan kasih sayang.

Sesiapa nak tambahkan madah cinta untuk hati yang pernah dikecewakan yang lain, sila tambahkan di ruang komen. tq