Ayat-Ayat Cinta Terhebat Sepanjang Zaman

Share on :
Ayat-Ayat Cinta Terhebat Sepanjang Zaman - Hai bertemu lagi dengan saye selamat weekend semoga aktifitas yang nak dikerjakan segera terselesaikan, pada kesempatan hari ini web mutiara cinta akan nak update tentang ayat-ayat cinta terhebat sepanjang zaman, dimana ayat-ayat cinta ini adat orang bercinta yang merupakan semua nak ingin di manja-manja, nak ingin mengada-ngada, menambahkan kemesraan begitu. Yelaa, bila dah terjebak dalam hubungan percintaan yang suci, indah, wangi, romantik dan macam-macam lagi ini, akan keluarlah satu dozen ayat-ayat cinta terhebat menunjukkan indahnya cinta itu.

Indah sangat ke cinta bukan? Mungkin indah diawal perkenalan saje, tetapi lama kelamaan manisnya cinta dah mulai hilang sedikit demi sedikit, dah tawar dari rasa yang sebenarnya, indah hanya pada sekadar nama dan awalnya saje. Bagi korang yang pernah bercinta, bermesra atau mungkin sedang bercinta sekarang, korang mesti terbiasa sangat dengan ayat-ayat cinta kan?. Tak sah bercinta kalau takde ayat begitulah pada zama sekarang ni. Well jom mari kite tengok dan simak berikut dibawah ini :

Ayat-Ayat Cinta Terhebat Sepanjang Zaman


Ayat-Ayat Cinta Terhebat Sepanjang Zaman

Ayat-Ayat Cinta Terhebat Sepanjang Zaman


1) I Love You So Much merupakan ayat biasa yang digunakan, yang ni tiap-tiap hari boleh dapat dari pasangan masing-masing. Bangun tidur i love u, nak tidur i love u, nak mandi pun i love u, lebih-lebih sekarang pada bulan puasa, nak berbuka i love u. Memang dikatakan ayat ini terlalu biasa untuk didapati dari mana-mana pasangan bercinta yang lebih kiut, ilysm simple dan padat.

2) Sayang Hubby/Mummy Tak? ni merupakan pertanyaan yang sering ditanyakan oleh mana-mana pasangan yang sedang kasmaran yaitu pasangan bercinta kebanyakannya dah tahu tetapi selalu saje nak tanya-tanya. Lebih-lebih lagi bila hubungan tu dah lama pon, dah takde apa nak tanya, tanya jelah benda yang dah tahu. Hubby/mummy ? Papa/mama? Abang/Sayang? Macam-macamlah.

3) Dah Makan? ni merupakan ayat romantik kerana dikira romantik? agak romantiklah kite bilang sebanding, menunjukkan betapa perhatiannya pasangan die. Yelah, kadang-kadang mak kat rumah tak ambil kisah kita ni dah makan ke tak, harapkan pasangan jelah untuk bertanya. Ini juga lagi contoh ayat harian yang wajib ditanya oleh pasangan sama ada lelaki ataupun perempuan.

4) I'll Not Leave You ni merupakan ayat paling tak boleh blah kerana dikategorikan sebagai ayat lelaki buaya darat yang manisnya cuma sekedar dibibir saje padahal yang sesungguhnya dia itu tidak setia. Selalunya lelaki yang mengucapkan ayat ni tergolong dalam kategori lelaki romantik nak mampos kalau perempuan yang cakap, mungkin betul la kot dan untuk pasangan bercinta underage, akal yang singkat, ayat sebegini biasanya akan menjeratnya. Tetapi cuba lihat berapa lama akan bertahan? Tup tup, bulan depan, i'll not leave you dah bertukar pasangan.

5) Kau Bodoh! ni merupakan ayat cinta yang selalu terdapat pada pasangan bercinta dan ketika kebiasaannya bergaduh atau punya sedikit masalah maka ada hal yang tidak kite sukai tapi manalah kite bisa menghindar kerana itu tergantung pada diri kite masing-masing. Ketika itu, sayang, abang, buang ketepi kejap, bodoh, bangang, sial yang menggantikannya. Ianya amat popular digunakan ketika berjumpa dengan pasangan baru atau salah seorang pasangan buat perangai saje. Tapi keesokannya bila semua dah sejuk-sejuk, sayang, abang, papa, mama memenuhi ruang telefon. Alahai cinta.

Kadang-kadang ayat cinta ni buatkan aku rasa, alahai ... Tiada istilah i love you forever, believe me hahahhh. Nah, sesiapa nak tambahkan ayat-ayat cinta terhebat sepanjang zaman yang lainnye, sila tambahkan di ruang komen kat bawah ni. tq